Monday, July 31, 2023

Thailand  クラビ1

私たちのタイでの最後の旅はクラビです。
 
クラビは南西の海沿いにあり、ライムストーンの崖、マングローブの森、そしてライレイビーチや、ピピ島のような有名なビーチがある一番人気の観光地です。
 
私たちはチェンマイからクラビまで飛行機で2時間ほど移動しました。
 
到着した日はリゾートでリラックスして、アンダマン海を見下ろしながら夕食を食べました。

 

次の日はロングボートに乗ってホング島へ。

クラビにある小島で、美しいライムストーンの崖と真っ白の砂浜があります。

ツアーガイドが島の周囲を案内してくれて、景観の良い地点までハイキングをしました。

高いところから見下ろす風景は見たこともないような美しい光景でした。

ロングボートでのツアーを絶対にお勧めします。

本当に素晴らしい経験ができました。








 

Our last part of the trip was visiting Krabi. Krabi is on Thailand’s southwest coast and is known for its limestone cliffs, mangrove forests, and some of the most popular beach destinations such as Phi Phi Islands and Railay Beach. We took a flight from Chiang Mai to Krabi, which was about 2 hours long. We spent the rest of the day relaxing at the resort and going out to dinner which overlooked the Andaman Sea.

 

The next day we took a longboat to Hong Island. This island is an islet off of Krabi and has beautiful limestone cliffs and white sand beaches. Our tour guide took us around the island and we did a hike to a viewpoint. The views were unbelievable from above. I highly recommend taking a tour on a longboat! It is such an amazing experience.

 


No comments:

Post a Comment