Monday, August 7, 2023

Thailand クラビ2

私たちはこの日、クラビにある周囲の様々な島廻りをして時間を過ごしました。

ピピ島、マヤベイ、モンキービーチ、チキンアイランド、バンブーアイランド。

その島々は素晴らしい風景で息をのむほどでした。

ライムストーンの崖をビーチから見るのはとても興味深く、こんな風景は見たことがありませんでした。

私たちはビーチでリラックスし、スノーケリングや泳いだりして長い時間を過ごしました。

もちろん!たくさんのココナッツアイスクリームも食べました。








 We also did an island hopping day. We spent the entire day visiting the islands off of Krabi. We toured the Phi Phi Islands, Maya Bay, Monkey Beach, Chicken Island, and Bamboo Island. The islands were incredible and truly breath taking. It was so interesting to see the limestone cliffs off of the beach. Truly a view I have never seen before. We spent a lot of time relaxing on the beach, snorkeling and swimming, and of course having lots of coconut ice cream.


 

No comments:

Post a Comment