Monday, May 8, 2023

Thailand 1

 

 

Bangkok, Thailand

長い飛行機での旅の末、タイに到着。

私たちは2年前に結婚式を挙げましたが、ハネムーンは多忙のため延期していました。

そしてやっと、今年の4月、タイに行くことに決めました。

 

初めて訪問する国で何があるのか、とても楽しみにしていました。

私達は、数日間はバンコクに滞在し、その後、チェンマイとクラビにも足を伸ばしました。

 

バンコクには5年ほど伯父が住んでいるので、伯父と時間を過ごし、たくさんのお寺を訪れ、買い物をして、もちろん美味しいタイ料理も食べました。

初めてタイを観光する人は王宮、ワットポー、ワットアルンをぜひ訪れて欲しいです。

 

 

 



Bangkok


We have arrived in Thailand! We decided to have our honeymoon in Thailand after being
married for almost 2 years already. We have never been and were excited for what’s ahead!
We stayed in Bangkok for a few days and then traveled to Chiang Mai followed by Krabi.
In Bangkok we spent time with my uncle who has been living in Bangkok for close to 5 years,
saw lots of temples, did lots of shopping, oh and of course lots of eating! The Grand Palace, Wat
Pho, and Wat Arun are must see places if Bangkok is your first-time visit!

 


No comments:

Post a Comment