Monday, May 15, 2023

Thailand 2

 私たちは、コランラットマヨムの水上マーケットと蘭の市場にも行きました。

蘭の市場は本当に美しく、蘭にはこんなにたくさんの色と形があることを初めて知りました。

水上マーケットでは様々なタイの食べ物、洋服、手作りの商品、アンテークのものがあり、とても興味深かったです。私たちはおいしいシーフードとタイのカレーを河の近くで食べました。






 

 

 We also went to the Khlong Lat Mayom floating market and visited an orchid farm. The orchid
farm was beautiful. Never knew there are so many different types of orchids with various colors
and shapes. At the floating market, it was very interesting to see so many types of Thai food in
addition to clothing, various handcrafts, and antiques. We had delicious grilled seafood and
spicy yellow curry right along the canal.

No comments:

Post a Comment